Onze klanten

Hieronder staan enkele organisaties die al voor ons hebben gekozen.

Ben je vrijwilliger? Zoek dan jouw organisatie via Inloggen.

Lijst van organisaties

Bekijk de verschillende scenarios

Corporate accounts

De onderstaande organisaties hebben een corporate account bij Inzetrooster, wat betekent dat hun vrijwilligers een portal zien die in lijn is met de huisstijl. Klik op een van de logo's om een voorbeeld te zien.

 

Ook vrijwilligers inroosteren?

Meld jouw organisatie aan en je kunt Inzetrooster een jaar gratis gebruiken.

Nu aanmelden

Wat zeggen onze klanten?

Next Nature gebruikt inzetrooster voor de planning van haar vrijwilligers in de tentoonstelling RetroFuture in het Evoluon. Inzetrooster werkt voor ons heel fijn. Als vrijwilligerscoodinator zet ik in het systeem welke diensten gevuld moeten worden, de vrijwilligers kunnen zelf kiezen wanneer ze zich inschrijven op een dienst.

Kim van Zwietering - Vrijwilligers Coördinator Evoluon

Wij zijn zeer te vrede zijn met het inzetrooster. Het is voor iedereen die de beheerder is makkelijk om het systeem onder de knie te krijgen. Je kan ook alle informatie naar aantal bardiensten per persoon terug vinden.

Fons van Deursen - Pijnackerse Bridge club

Wij maken sinds een half jaar enthousiast gebruik van Inzetrooster. Na een korte instructie was het gebruiken van deze tool voor onze vrijwilligers een verademing: makkelijk in gebruik, overzichtelijk en altijd realtime en bij de hand. Dat scheelt een hoop onnodige rompslomp bij het sluiten van de roosters

Linsy Theunissen - Coördinator Risk Factory

Ik vind Inzetrooster een enorm handig rooster omdat het heel makkelijk te gebruiken is, ook voor onze vrijwilligers die niet zo digitaal vaardig zijn. Wat ik ook fijn vind is dat Inzetrooster heel makkelijk bereikbaar is voor hulpvragen. Ik raad het organisaties aan die nog steeds met roosters in excel of word werken van harte aan. Het scheelt heel veel tijd en fouten.

Nicolette Hetzler - HIP Lauwersoog en Coöperatie Klooster & Buren

Na vele jaren ervaring met 2 bardienst systemen werk ik nu met Inzetrooster. Na lezing van de duidelijke instructies en Youtube filmpjes heb ik het rooster ingebruik genomen bij onze golfclub. Het systeem staat als een huis en het aantal vrijwilligers die met de indeling belast waren is terug gebracht van 4 naar 1 voor het systeembeheer en 1 voor de IVA coördinatie.

Rob Woppenkam - Golfclub 't Jagerspaadje

Sinds een jaar gebruiken wij deze mooie applicatie. Aanvankelijk alleen voor het plannen van onze bardiensten nu ook voor andere vrijwilligerstaken. De app is simpel en uitstekend toegankelijk voor beheerder en leden en dankzij prima instructies gemakkelijk te implementeren. Het maakt het managen van een vereniging een stuk gemakkelijker.

Ad Huigen- Secretaris ERPV De Bommequet

Inzetrooster is erg vriendelijk in gebruik en heel overzichtelijk. De vrijwilligers kunnen ook hun diensten zeer eenvoudig overdragen. Je ziet meteen waar je moet zijn. De menu’s zijn heel overzichtelijk. Na een eerste jaar gratis uitproberen hebben we besloten een betaald abonnement te nemen. Ik kan Inzetrooster echt aan ieder bedrijf aanbevelen.

Gerdien Vrielink - coördinator verzorgingshuis Wielewaal

Wij maken al een aantal jaar gebruik van het Inzetrooster. We merken dat onze vrijwilligers er makkelijk mee kunnen werken, ook zij die minder handig zijn met de computer. Wij zijn erg tevreden over het Inzetrooster.

Marlies Postma-Sienot - Ronald McDonald Huis Emma

Onze kringloopwinkel gebruikt nu anderhalf jaar inzetrooster. Ideaal voor onze vrijwilligers om in te roosteren op de momenten dat het hen het beste uitkomt. Dat scheelt ons veel werk. Bij lege plekken gewoon een extra mailtje eruit en het wordt zo weer ingevuld. Een aanrader!

Gerlinde Laros - Dorcas kringloopwinkel Barneveld

Inzetrooster is ideaal voor het inroosteren van diensten! Het is zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Heel handig is het dat je Inzetrooster op je telefoon kunt installeren. Het is prettig dat je een dag voordat je ingepland staat een herinneringsmail krijgt. Kortom: wij willen niet meer zonder!

Marja Voorsluijs - De koster

Met ruim 200 medewerkers is het plannen een uitdaging. Met dank aan het Inzetrooster is het aantal uren plannen verminderd, maar stimuleert het contact tussen medewerkers en biedt meer overzicht en houvast.

Michelle Zandbergen - Officemanager Hunebed centrum

 

Inzetrooster heeft o.a. de volgende functionaliteiten

Agenda koppelen

Je kunt jouw diensten aan je agenda toevoegen door op de link van je kalender te abonneren.

Inloggen

Inloggen via een link (toegangscode), zodat je kunt inloggen zonder lastig wachtwoord te typen op je mobiel.

Overdragen

Via een link (transfer-token) een dienst met een ruilverzoek overdragen aan een andere persoon.

Inschrijfverzoek

Als beheerder een persoonlijk inschrijfverzoek versturen, op basis van individuele- of groepselectie.

Aanmeldformulier

Activeer een aanmeldformulier waarmee nieuwe vrijwilligers zich kunnen aanmelden.

Persoonlijk profiel

Gebruikers kunnen hun profiel aanpassen zoals adres, telefoon, leeftijd, foto, etc.

Adresboek

Gegevens van alle vrijwilligers of leden overzichtelijk bij elkaar.

Urenregistratie

De diensten en uren worden bijgehouden welke je ook kunt downloaden in CSV of Excel.

Groepen

Verdeel diensten in groepen, afhankelijk van het soort werk die je ook eventueel besloten kunt maken voor bepaalde personen.

Statistieken

Voor de beheerder zijn er veel overzichten, o.a. hoeveel diensten per persoon in een periode.

Locaties

Je kunt met meerdere locaties werken en een koppelen naar Google maps.

Tekstblokken

Verschillende tekstblokken in de site kun je aanpassen zodat deze beter aansluiten op jouw organisatie.

Herinneringen

Er kan een herinneringsmail verstuurd worden, bijvoorbeeld 2 dagen van te voren.

Importeren

Personen en de diensten kunnen via een Excel of CSV bestand geïmporteerd of bijgewerkt worden.

Exporteren

Personen en diensten met alle relevante informatie kunnen ook als Excel of CSV worden gedownload.

Vrije velden

Als beheerder extra velden definiëren waardoor je de administratie kunt uitbreiden met extra gegevens.