Hoera! Inzetrooster bestaat 10 jaar
Bericht: Update
Tags: #jubileum #inzetrooster #vrijwilligersapp
Hoera! Inzetrooster bestaat 10 jaar: al meer dan 1.3 miljoen diensten ingeroosterd
Wat is de tijd voorbij gevlogen. Ik weet nog hoe het allemaal begon. Als vrijwilligerscoördinator voor de Watersport Vereniging Zandvoort besefte ik al snel dat we een slimme planningstool nodig hadden om alle vrijwilligers in te roosteren. Het werd een steeds grotere klus om barhoofden, bardiensten, schoonmaakdiensten, met verschillende verantwoordelijkheden voor de ochtend, middag en avond in te plannen. Het ging regelmatig mis met de versies van ons Excelsheet om nog maar niet te spreken van alle last minute berichten in onze appgroep. Het resultaat: geen bardienst in het clubgebouw. Dat moest anders.
Mijn visie: een eenvoudige online roosterplanning applicatie, waar vrijwilligers zelf kunnen bepalen wanneer en hoe vaak ze een dienst willen doen. Ook onderling ruilen van diensten, een koppeling met de agenda en snel aanpassingen doen stonden op het wensenlijstje. En natuurlijk een duidelijk overzicht van de open diensten en de reeds ingevulde diensten. Als fullstack developer besloot ik dat ik het gewoon zelf zou bouwen.
In 2013 zag de eerste eenvoudige versie van Inzetrooster het levenslicht. Inroosteren was nog nooit zo simpel. Sindsdien is Inzetrooster verder gegroeid en ontwikkeld. En er komen nog steeds nieuwe functionaliteiten bij. We zijn er trots op om te zien dat na 10 jaar ruim ✅450 organisaties en ✅59.543 vrijwilligers met onze app werken en dat er al ✅1,3 miljoen diensten in geroosterd zijn!
Werkt jouw organisatie met vrijwilligers of heeft jouw organisatie zelfs een vrijwilligersplicht? Inzetrooster is bij uitstek geschikt voor o.a. sportclubs, musea, zorg, buurthuizen, buurtpreventie, boerderijen, kerken, maneges, scholen, bibliotheken en andere organisaties met vrijwilligers.
Probeer Inzetrooster nu het eerste jaar gratis.
Wat is de tijd voorbij gevlogen. Ik weet nog hoe het allemaal begon. Als vrijwilligerscoördinator voor de Watersport Vereniging Zandvoort besefte ik al snel dat we een slimme planningstool nodig hadden om alle vrijwilligers in te roosteren. Het werd een steeds grotere klus om barhoofden, bardiensten, schoonmaakdiensten, met verschillende verantwoordelijkheden voor de ochtend, middag en avond in te plannen. Het ging regelmatig mis met de versies van ons Excelsheet om nog maar niet te spreken van alle last minute berichten in onze appgroep. Het resultaat: geen bardienst in het clubgebouw. Dat moest anders.
Mijn visie: een eenvoudige online roosterplanning applicatie, waar vrijwilligers zelf kunnen bepalen wanneer en hoe vaak ze een dienst willen doen. Ook onderling ruilen van diensten, een koppeling met de agenda en snel aanpassingen doen stonden op het wensenlijstje. En natuurlijk een duidelijk overzicht van de open diensten en de reeds ingevulde diensten. Als fullstack developer besloot ik dat ik het gewoon zelf zou bouwen.
In 2013 zag de eerste eenvoudige versie van Inzetrooster het levenslicht. Inroosteren was nog nooit zo simpel. Sindsdien is Inzetrooster verder gegroeid en ontwikkeld. En er komen nog steeds nieuwe functionaliteiten bij. We zijn er trots op om te zien dat na 10 jaar ruim ✅450 organisaties en ✅59.543 vrijwilligers met onze app werken en dat er al ✅1,3 miljoen diensten in geroosterd zijn!
Werkt jouw organisatie met vrijwilligers of heeft jouw organisatie zelfs een vrijwilligersplicht? Inzetrooster is bij uitstek geschikt voor o.a. sportclubs, musea, zorg, buurthuizen, buurtpreventie, boerderijen, kerken, maneges, scholen, bibliotheken en andere organisaties met vrijwilligers.
Probeer Inzetrooster nu het eerste jaar gratis.