Onze klanten

Hieronder staan enkele organisaties die al voor ons hebben gekozen.

Ben je vrijwilliger? Zoek dan jouw organisatie via Inloggen.

Lijst van organisaties

Bekijk de verschillende scenarios

Corporate accounts

De onderstaande organisaties hebben een corporate account bij Inzetrooster, wat betekent dat hun vrijwilligers een portal zien die in lijn is met de huisstijl. Klik op een van de logo's om een voorbeeld te zien.

 

Ook vrijwilligers inroosteren?

Meld jouw organisatie aan en je kunt Inzetrooster een jaar gratis gebruiken.

Nu aanmelden

Wat zeggen onze klanten?

Wij gebruiken al enkele jaren het inzetrooster en zijn daar zeer tevreden over. Met name over het inlogsysteem en het gebruikersgemak zijn wij zeer te spreken. Ook de mogelijkheid om zelf diensten en tijden in te zetten en de controle op inschrijvingen is zeer gebruiksvriendelijk.

M.vr.gr. Peter Claassen - A.V. de Keien Uden.

Mijn ervaring met het inzetrooster is dat het zeer efficiënte manier is om diensten in te plannen. Doordat mensen zelf hun diensten kunnen invullen is het motiverend om mee te doen aan een evenement. Ze kunnen zelf beslissen wanneer ze hun bijdrage kunnen leveren. Verder is het ook voor mensen met weinig computerervaring goed te beheren.

Therese Pollet - Kunstenfestival Aardenburg

Wij maken al een aantal jaar gebruik van het Inzetrooster. We merken dat onze vrijwilligers er makkelijk mee kunnen werken, ook zij die minder handig zijn met de computer. Wij zijn erg tevreden over het Inzetrooster.

Marlies Postma-Sienot - Ronald McDonald Huis Emma

Inzetrooster is ideaal voor het inroosteren van diensten! Het is zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Heel handig is het dat je Inzetrooster op je telefoon kunt installeren. Het is prettig dat je een dag voordat je ingepland staat een herinneringsmail krijgt. Kortom: wij willen niet meer zonder!

Marja Voorsluijs - De koster

Met ruim 200 medewerkers is het plannen een uitdaging. Met dank aan het Inzetrooster is het aantal uren plannen verminderd, maar stimuleert het contact tussen medewerkers en biedt meer overzicht en houvast.

Michelle Zandbergen - Officemanager Hunebed centrum

Jarenlang werken wij al met vrijwilligers en roosters. Dit kost de roostercommissie veel tijd en energie. Sinds kort gebruiken wij jullie “fantastische programma”. Hij is gebruikersvriendelijk ook voor ouderen en de minder digitale onder ons. Ons team van vrijwilligers bestaat voornamelijk uit 70+. Het geeft de vrijwilligers vrijheid.

Anouk Folkerts - Coördinator Museum de Buitenplaats

Inzetrooster is voor onze coöperatieve boerderij waarvan circa 250 huishoudens lid zijn de ideale app om de werkzaamheden op de boerderij die door vrijwilligers gedaan worden in te roosteren. De app is super-gebruiksvriendelijk, werkt snel en is prettig en esthetisch verantwoord vormgegeven.

Marcel Oomen - HeemsteedsDuurzamer

Wij zijn als stichting heel blij met het inzetrooster. Onze vrijwilligers vinden het fijn werken en met name de flexibiliteit. Ik als beheerder vind het prettig werken. Een aanpassing is snel gedaan, oproepen tot hulp zijn snel gestuurd.

Miranda Zeldenrust - Stichting Hulp voor Oekraïne

Onze kringloopwinkel gebruikt nu anderhalf jaar inzetrooster. Ideaal voor onze vrijwilligers om in te roosteren op de momenten dat het hen het beste uitkomt. Dat scheelt ons veel werk. Bij lege plekken gewoon een extra mailtje eruit en het wordt zo weer ingevuld. Een aanrader!

Gerlinde Laros - Dorcas kringloopwinkel Barneveld

Sinds juli 2022 maken wij, bij Stichting ’t Praethuys in Alkmaar, gebruik van Inzetrooster. Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk voor zowel de beheerder als voor onze 70 vrijwilligers. Duidelijke instructievideo’s maken je wegwijs in het systeem. Wij zijn heel positief en super enthousiast over dit fijne digitale roostersysteem.

Ellen Janssen - ’t Praethuys Alkmaar

Wij zochten al wat langer naar een makkelijkere manier om de vrijwilligers op onze evenementen in te plannen. Nu kunnen ze zichzelf inroosteren en onderling makkelijk diensten ruilen. Superhandig is ook de functie waarbij je per gekozen periode kunt zien hoeveel diensten iemand heeft gedaan. Organisatie en vrijwilligers zijn tevreden!

Lucia Broekhuizen - PSV de Willaerruiters

 

Inzetrooster heeft o.a. de volgende functionaliteiten

Agenda koppelen

Je kunt jouw diensten aan je agenda toevoegen door op de link van je kalender te abonneren.

Inloggen

Inloggen via een link (toegangscode), zodat je kunt inloggen zonder lastig wachtwoord te typen op je mobiel.

Overdragen

Via een link (transfer-token) een dienst met een ruilverzoek overdragen aan een andere persoon.

Inschrijfverzoek

Als beheerder een persoonlijk inschrijfverzoek versturen, op basis van individuele- of groepselectie.

Aanmeldformulier

Activeer een aanmeldformulier waarmee nieuwe vrijwilligers zich kunnen aanmelden.

Persoonlijk profiel

Gebruikers kunnen hun profiel aanpassen zoals adres, telefoon, leeftijd, foto, etc.

Adresboek

Gegevens van alle vrijwilligers of leden overzichtelijk bij elkaar.

Urenregistratie

De diensten en uren worden bijgehouden welke je ook kunt downloaden in CSV of Excel.

Groepen

Verdeel diensten in groepen, afhankelijk van het soort werk die je ook eventueel besloten kunt maken voor bepaalde personen.

Statistieken

Voor de beheerder zijn er veel overzichten, o.a. hoeveel diensten per persoon in een periode.

Locaties

Je kunt met meerdere locaties werken en een koppelen naar Google maps.

Tekstblokken

Verschillende tekstblokken in de site kun je aanpassen zodat deze beter aansluiten op jouw organisatie.

Herinneringen

Er kan een herinneringsmail verstuurd worden, bijvoorbeeld 2 dagen van te voren.

Importeren

Personen en de diensten kunnen via een Excel of CSV bestand geïmporteerd of bijgewerkt worden.

Exporteren

Personen en diensten met alle relevante informatie kunnen ook als Excel of CSV worden gedownload.

Vrije velden

Als beheerder extra velden definiëren waardoor je de administratie kunt uitbreiden met extra gegevens.